Maailm on lava

aprill 20, 2016

Meie hall kass armastab hirmsasti inimesi, ta ei taha mitte midagi rohkem kui inimestega olla, isegi süüa nuruks ta justkui ainult sellepärast, et siis inimesed tegelevad temaga, solvub, kui inimesed teda liiga kaua omapead jätavad, ja saab kurjaks, kui talle tundub, et inimesed tahavad kuhugi ära minna.

Kui ma täna kohvitassi puhastasin, tabasin end kassile esinemas: “Näe, vaata, kuula, kass, kuidas ma kohvitassi puhastan. Kas ma puhastaks kohvitassi, kui ma kavatseks ära minna? Ei, ma puhastan kohvitassi, kui ma tahan kohvi teha. Vaata, kuula, kass, ma hakkan kohvi tegema. Kuhu ma selle kohviga ikka lähen? Tead küll, kass, tavaliselt teen ma kohvi üles ärgates, siis, kui on veel tükk aega kodus olla, pane tähele, kass, ma teen kojujäämise liigutusi,” kolistasin ma väljendusrikkalt lusikaga ja võtsin eriti ilmekaid üleelusuurusi puhastamispoose. Kindlasti puhastatakse niiviisi kohvitassi ka ooperis.

5 kommentaari to “Maailm on lava”

  1. jryiiiik said

    teistsugustega suhtlemine ongi keeruline. näiteks võõramaalastega testivad inimesed intuitiivselt seda head nõksu, et räägivad aeglaselt ja valjult ning žestikuleerivad kulmudega. ka poolkurdiga vesteldes hüpatakse teinekord ooperlikesse maneeridesse, ülepaisutatusse mitmes mõttes.

    see, et sa kassiga suhtled, on ju ainult tore.

  2. nodsu said

    Ma ainult kardan, et selline ülepaisutatud kodune käitumine ei mõju tegelikult nii, nagu ma tahtsin: koduselt ja turvatunnet tekitavalt.

  3. Teresa said

    Ma üritan koeral aeg-ajalt pulstunud karvakasukat kärpida. Teen seda värskelt-teritatud kääridega, ta ei tunne midagi, aga üle 5 tuti korraga ei õnnestu kuidagi. Nädala ajaga on ta selgeks saanud, et ka tema sügamisel on mul alatud motiivid ja ta hakkab mõne aja pärast urisema. Peab ootama soojemat ilma,
    siis saab narkoosi all nulliga maha ajada.

Lisa kommentaar

