Imbub sisse uusi tähendusi

mai 2, 2016

Mitu korda sama trükiviga: õlevõtja. Õlevõtmispakkumine. Õlevõtmine. Eriti meeldib mulle “õlevõtmispakkumine hääleõiguse omandamiseks” – meenutab seda klassikalist liisuheitmistehnikat, teate küll.

No ja miks siis sinna pidama jääda. Ka kellegi “õle valitseva mõju saanud isik” mõjub toredasti maagiliselt. Ma pean peale passima, et keegi minu õle valitsevat mõju ei saaks, ma tahan oma õle valitsevat mõju enda kontrolli all hoida! Minu kratt!

——————————————————————————
PS: olgu siin kirjas üks teinegi tänane kogemus: läksin mööda mustast kassist, kes harjutas vana kooli õudusfilmi rolli: kui ma möödusin, ajas oma punase suu pärani ja tegi tasast intensiivset deemonlikku häält: “khhhhhhhhhhzzzz!”.

5 kommentaari to “Imbub sisse uusi tähendusi”

  1. (täiesti suvaline kommentaar, mõtterajaga “kass-loom-kes neist on mulle viimasel ajal mõju avaldanud).
    Meil elab aias siil. Kuna mina elan teisel korrusel, märkan ma teda põhiliselt kõrvulukustava krabistamise peale ja näen pealtvaates, aga mul on korraga hea meel, et ta on, ja samas teatav mure ta pärast, sest ma tean küll, kui hullunud muruniitjad mu majas elavad ja kuidas nad kogu heina kolmandiku sõrme pikkuseks pügavad. Nagu sõrmepikkune rohi on jube selline, et keegi tormab jälle niitma.
    Mu meelest see ei ole siilile hea keskkond – aga samas, ega rohi palju kõrgem ju praegugi ole ja seal ta on! Elab!

    • nodsu said

      Oi, siil! ma ise nii igatsen siili taga, lootsin, et ta on ka tänavu meie veranda all talvitunud ja millalgi annab näole, aga pole veel näinud. a vbla nad ei valigi igal aastal sama talvepesa. Mullu oli talvepesa veranda all ja suvepesa kuuris seina all.

  2. tavainimene said

    Mina lugesin su postitusest “õlevõtmise” asemel “õlalevõtmise”. Ooh-ooh-oo, jajaa, eks see ikka sõda tähenda, mis muud.

  3. Teresa said

    Selle ‘õlevõtmisega’ ei ole sa isegi korralik pärnakas, sest siis peaks olema ölevõtmine.

Lisa kommentaar

