Ninnu-nännu

august 24, 2016

Ei tea, kas suhteline puhkus hakkab nüüd ometi mõjuma (juba neli päeva ilma šõubisnesita!) või on mul hoopis nii hea olla kitse, kana ja lehma väljaviimise põhimõttel, tähendab, sellepärast, et selg ei valutagi (nagu hambavalu. Kui tahate teada, kuidas mu selg pühapäeval valutas: nagu hambavalu, ainult et tervelt poole kere ulatuses), igatahes jäid mulle täna puha meeldivad asjad silma. Või kõrva või kuhugi.

Kõigepealt muidugi see, et hurraa, Lutsu raamatukogu on jälle kaheksani lahti.

Või ei, kõigepealt oli see, et A. leidis, et isegi punane kampsun sobib selle lilla-türkiissinise-kollasekirju seelikuga. Eile ta küll nii leebe kriitik ei olnud ja väitis, et pluus ei sobi isegi iseendaga kokku (“Sa näed sellega välja nagu mina. Kui ma kampsuni dressipükstesse topin. Igatahes on see silmatorkav,” mis siis, et ma ei olnud sõnagagi märku andnud, et ma üldse tahaks silmatorkamatu olla.)

Käisin punase kampsuni, kirju seeliku ja A. õnnistusega ringi, ootasin valgusfoori taga ühe perega – kaks väikest tüdrukut ja isa – koos rohelist tuld, läksime koos üle tee, olin neist juba mööda kihutanud, kui kuulsin praksatust ja isa kommenteeris: “Nüüd lõhkusid ära.” Mingi lasterula või mis ta nüüd oligi.

Väike tüdruk: “Pole hullu!” Huh, kergendus. Näe, ei olegi väikese lapse traagika, vaid pole hullu.

Õde sekundeeris: “Rattad on veel all. Pole hullu!”

Näe, millised väikelapsed. Keskenduvad heale, mitte halvale.

Mõtlesin, kas peaks komplimendi tegema, aga nad olid juba eemal, ja ma piirdusin sellega, et vahtisin vastutulijatele otsa, suu kõrvuni.

Koduteel käisin poest läbi. Kassapidaja arendas välistudengiga rahvaste sõprust:

(tugeva eesti aktsendiga): How is “cents” in German?

Välistudeng (ei saa esimese hooga aru).

Müüja: How is… how is “cent” in German?

Välistudeng: Cent.

Müüja: How… how is cent in plural?

Välistudeng: Cents.

Pea see saksa keelgi nii selgeks ei saa.

Kui ma olin veel kodumal teel, läksin mööda ühest perest. Lapsed mängisid suure lõbuga oksendamist (“Pröööhhhhh! Ööööööökkkhhh!”), vanemad naersid kaasa.

Üks vastus to “Ninnu-nännu”

  1. Ivi said

    hah, nii äge 😀

Lisa kommentaar

