Mis see siis nüüd oli

september 7, 2016

Poodi läks sisse selline väike seltskond või perekond, mulle jäi silma naine: ilusa kirju pika laia seelikuga, peaaegu nagu mu mustlastantsuseelik. Vaatasin: on jah selline väikest kasvu ja tõmmu, näe kui tore, et mõni neist ikka oma traditsioonilisi riideid kannab. Mees oli kah kaasas, samuti väikest kasvu, veelgi tõmmum.

Mees aga võttis minuga silmside, naeratas ja oli äkitsi juba minu ees ja sirutas käe välja: “How are you?”

Mina surusin jahmunud mõminal kätt – ei olegi mustlane, aga kes siis? ja ütlesin, et fain.

Tema küsis midagi arusaamatut, mina vaatasin segaduses otsa.

Tema sai aru, et mina ei saa aru, ja lisas küsimusele oma näidislause: “I am from Dubai Emirate. You? London? Paris? Finland?”

Mina vastasin ehteestlaslikus puuinglise keeles “Estõunia”. Tema jäi vastusega rahule, naeratas veel säravalt ja läks selle uue olulise teadmisega naisele poodi järele.

5 kommentaari to “Mis see siis nüüd oli”

  1. k said

    kusjuures mul oli ühe haritud araablasega sarnane tore kogemus – käisin UK-s võõraid inimesi tülitamas, aga üks tegi ise juttu, oli saudist pärit ettevõtja, kes suitsetas pubiuksel piipu, veits chattisime ja liikusin oma ekipaažiga edasi

  2. nodsu said

    A huvitav, millega ma selle huvi ja tähelepanu pälvisin. Sina käisid seal vast juba sellise näoga ringi, et “keda me nüüd järgmiseks intervjueerime”. Huvitav, kas mul oli kah taoline nägu peas.

  3. ep said

    Perekondlik sarnasus? Vbolla oli sama mees?

Lisa kommentaar

