Rabelais’lased

september 11, 2016

Mäletate, ma kirjutasin lastest, kes mängisid oksendamist ja vanemad naersid lõbusasti selle üle?

Ma ei saa pead anda, et see oli nüüd uuesti sama pere, aga igatahes peaaegu samas kohas – nii kakskümmend meetrit eemal, pmst eelmisest kohas üle tee minna – , oli jälle kaks last, seekord ainult emaga (või tädiga või misiganes vastutava naisterahvaga). Ütleme praegu lühiduse huvides ikkagi, et ema.

Igatahes. Ema küsis midagi ühe lapse käest. Oli see küsimus, mis ta oli, vastus oli:

“Sest ma PEERETASIN!!!!”

Ja siis nad naersid kolmekesi tükk aega.

3 kommentaari to “Rabelais’lased”

  1. Xavi said

    Kas see ongi see kehavedelike huumor, mida sa kõrgelt hindad? 🙂

  2. nodsu said

    praegusel juhul oli mul lihtsalt hea meel, et inimesed oma elu lõbusaks teevad.

  3. nodsu said

    (aga Rabelais meeldib mulle ka.)

Lisa kommentaar

