Unise käega

november 6, 2016

Kass nägi hirmsat vaeva, et kuidagi oma pea minu käsivarreni küünitada. Isegi kui peab ennast kaelkirjakuks venitama, tema tahab inimesega kontaktis olla.

“Oh sa loom,” ütlesin ma, “nii hädasti on sul tarvis oma käsi minu peale panna”.

Ja jäin mõtlema: odot, midagi on siin lauses nüüd imelikku. Mis ma tahtsingi öelda? Oma pea minu peale? Oma käsi minu käele?

Oma hambad minu kätte, ütleb ta varsti ise kardetavasti.

4 kommentaari to “Unise käega”

  1. Haa.
    On üks lugu loomadega rääkimisest, millele ma oma blogis kohta ei leidnud, aga mis on suvest meeles.

    Istun mina jaaniõhtul õues ning peletan sääske. Et väga agressiivne tunne peal pole, tõesti peletan käega viibeldes, mitte ei löö heleda laksuga maha. Aga sääsk, kuram, tuleb ikka ja ikka tagasi.
    “No kuule?! On siis nii hirmsasti vaja? Kohe väga väga on tarvis lapsi saada või?!” ütlen talle.
    Siis mõtlen enda peale.
    Kurat.
    “Ma saan sust täiega aru tegelikult. Aga maha löön ikkagi, kui sa järele ei jäta!”

  2. Isver, praegu tuli mõte, et see oli hoopis üsna õõvastav näide sellest, kuidas notsu mina lahustub ümbritsejates ära – olgu selleks või kass!

    • nodsu said

      aga kuna see oli unise peaga, tähendab, enesekontrolli vastandolekus, siis vbla oli see hoopis mina-eelne seisund, kus enda ja välismaailma piirid ei olegi selgelt paigas. umbes nagu väike laps ütleb enda kohta samu sõnu, mida teised tema kohta, mitte “mina”.

    • nodsu said

      tglt arvan ma, et ma ajasin hoopis käe ja pea segamini. ja üks põhjus oli kindlasti see, et “peale” tähendab ka muud kui otseselt pea-le. pmst saaks seda, kui kass toetab oma pea mu käele, väljendada ebatäpsemalt, aga mitte valesti – “pani oma pea mu peale” – st suvalise minu kehaosa peale.

Lisa kommentaar

