Antonüümikat, lapsiku suuga

märts 8, 2017

Kui toredad inimesed ütlevad enda kohta järjekordselt “ah, ma olen nii loll/kole/nõme,” siis tahaks ma esimese purtsatusega öelda “Ise oled!”

Ainult et see on täpselt vastupidine asi sellele, mida ma neile pärale saata tahaks. Mis ma peaks ütlema? “Ise olen”? Aga miks neid peaks huvitama, mis mina olen?

“Ei ole!” on nii mannetu, tahaks midagi sama lapsiku löövusega nagu see va “Ise oled!”, ainult täpselt vastupidi.

4 kommentaari to “Antonüümikat, lapsiku suuga”

  1. ep said

    Minu reaktsioon sellele oleks pigem: “Ja mina olen Rooma paavst.” Vms. Aga ma vist olengi iroonilisem. Ja võimalik ka, et vähem impulsiivne.

  2. nodsu said

    ega ma päris nii implusiivne ei ole, et ma selle “ise oled” välja ütleks. a esimene isu on just sellega peale lennata.

  3. toomastaliesin said

    “Oled sa jee” on ka tore rahvapärane ja veidi lapsik väljend.

  4. Hedvig said

    Rahvasuust sobiks ka noortepärane: “Ema on sul kole!”, mis loogiliselt võttes on ju ka täiesti tõene väide selle juhtumi puhul 😛

Lisa kommentaar

