Põnev androidiunenägu

juuni 28, 2017

Ei tea, kas haigest peast tulevad põnevamad unenäod või mis.

Unes oli nii, et kui ma aga kedagi kohtasin, tuli välja, et ta on droidiks muutunud. Droidid olid inimeste vastu üldiselt väga vaenulikud, aga ma leidsin kaks tuttavat, kes olid endiselt sellised, nagu nad inimestena olid olnud: Goblin ja Ulvi. Koos nendega asusime teistele tõestama, et droidid ja inimesed saavad sõbralikult kõrvuti elada.

Hakkas juba paistma, et meie üritust saadab edu, kui tuli uus mure: üks (vaenulik) droid hakkas päästmatult rikki minema, tähendab, oli suremas, keegi ei osanud teda parandada. Tuli välja, et keegi polnud inimesi droidideks tehes arvestanud nende parandamisvajadusega; inimeste arstimise meditsiin oli palju paremini välja arenenud, aga mis sellest nüüd kasu oli, kui kõik (peale minu) olid droidid?

Minu droidsõbrad olid veel terved, aga oli selge, et kui ma ei taha neid peagi kaotada, tuleb ruttu mingi ravivõimalus leida.

Aga siis helises äratuskell.

Lisa kommentaar

