Lõbusad lugemised

oktoober 7, 2017

Küllap on viga selles, et ma olen ainult umbes viis tundi maganud.

Otsa tegin lahti sellega, kui Tavainimene kirjutas (telefoni valimisest): “Kui põhiline kriteerium on kaamera …” ja mina lugesin rõõmsalt “Kui põhiline kriteerium on maakera …”

Järgmiseks lugesin Miki Hiirt. Miki ja Kupi olid raamatukogus. Ja mina hõõrun silmi ja imestan, kas tõesti hüüab Kupi: “Siin raamatu vahel on rinnahoidja!”

Silmade hõõrumisest oli abi, päriselt oli “järjehoidja”.

Järgneb natuke dialoogi, ülejärgmises ruudus tõuseb kõrvallauast prillidega mees ja tutvustab end: “Tere! Mina olen professor Türapea.”

Mina hõõrun silmi: kas tõesti lastekoomiksis sellised sõnad?

Silmade hõõrumisest oli abi, päriselt oli “professor Tursapea”.

4 kommentaari to “Lõbusad lugemised”

  1. Teresa said

    Küllap sul läheb loetu ja pooluni segamini. Maga välja.

  2. Anomaalika said

    nii on jah, nii kui pole piisavalt kontsentreerunud või lihtsalt päris hästi ei näe paneb aju ise mingii sarnase sõna kokku, ainult loogika ei leia mõtet, siis loed konsentreetult üle ja saad teada, ja kui enda kirjas mingid tähed jäävad puuduu, siis on sama loed mõtet juba esimesest tähest tead mida kirjutasid ja ei kontsentreeru sisule, nii need lihtsad vead tulevad aju laiskusest ja usaldusest, et ajuautomaatika teeb kõik ise. 🙂

  3. nodsu said

    a mõelge ometi, mis tobe aju mul on. lasteaialaste tüüpi huumor.

Lisa kommentaar

