1 paarile, Negri “Gratie d’Amore” raamatust (17. saj. algus).
Kus ma kirjutan “fioretto”, seal on Negril tegelikult need müstilised fioretti spezzati.

1)
A1
Paar võtab käest, riverenza nagu joonisel näidatud.
A2
2 continenze.
B1
p käevangust 2 fiorettot, seguito, alustades v jalast.
B2
omaette ümber v õla -“- alustades p jalast.
2)
A1-A2
passo-passo-seguito, passo-passo-seguito (alustades v jalast)
B1
fioretto-fioretto-seguito – m pöördub üle v õla tagasi alguspunkti poole, n liigub kergelt vasakule võttes edasi; alustavad seda vastamisi, esimeste sammudega teevad väikese ringi ümber oma v õla ja seejärel liiguvad – naine diagonaalis publiku poole, mees diagonaalis tagaseina poole (st natuke nagu läheks v õlast mööda)
B2 fioretto-fioretto-seguito ümber p õla, lõpetades vastamisi.

3)
Mutantione della sonata in gagliarda

C1
3 põhisammuga v õlast mööda ja p õlast ümberpöörd;
C2
3 põhisammuga p õlast mööda, v õlast ümberpöörd;
D1
tehes 1/4 pööret vasakule (st parem külg partneri poole):
p kõrge samm nii, et v on õhus, v samm, cadenza;
3 lööki (pvp), v samm ette, p juurde, p samm taha, v juurde, v samm ette, cadenza. (tramp-tramp-tramp-samm-juurde-samm-juurde-samm-ja-cadenza).
D2 sama, aga vasak külg partneri poole ja teisest jalast.

4)
Mutatione della sonata

E1
4 fiorettoga p õlast mööda p käe plaksuga [tegime plaksu 2. fior. esimeses pooles], v jala seguito ümber v õla.
E2
sama p jalast alustades, v käe plaks, seguitoga ümber p õla.

5)
A1
m teeb v puntata; n.teeb v puntata
A2
m teeb p puntata; n teeb p puntata.
B1
2 kahe jala hüpet ja v seguito ümber v õla
B2
2 kahe jala hüpet ja p seguito ümber p õla.

6) Mutatione della sonata in gagliarda

m soolo
C1
jälle 1/4 pööret vasakule, nii et p külg partneri poole
v põhisammuga selles suunas edasi, v ripresa edasi, p ripresa tagasi (lõpetad näoga)
C2
sama, aga paremale poole ja vastupidiste jalgadega.

n soolo
D1-D2 nagu mehe soolo.

7) Mutatione della sonata
E1
2 fiorettot lähenedes, 4 lühikest continenza‘t – vasaku jala omaga p käe plaks, parema jala omaga v käe plaks.
E2
fioretto-fioretto-seguito-seguito ümber oma v õla veidi eemaldudes.

8)
A1-A2
3 seguitot p käevangust, viimane lõpeb põlvenõtkutusega; siis 1 seguito omaette ümber oma v õla.
B1
fioretto-fioretto-seguito ümber oma v õla;
B2
n fioretto-fioretto-seg. scorso kah ümber p õla, aga liigub selle käigus m kõrvale algsesse positsiooni; m fioretto-fioretto-seguito – liigub, nagu vaja, et n tema õigele käele jõuaks.
Riv.

Siin on üks päris hea muusikaline esitus ja nad ka tantsivad hästi, ainult et teist rekonstruktsiooni.

Advertisements

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

w

Connecting to %s

%d bloggers like this: