1 paarile, Negri “Gratie d’Amore” raamatust (17. saj. algus).
Kus ma kirjutan “fioretto”, seal on Negril tegelikult need müstilised fioretti spezzati.
1)
A1
Paar võtab käest, riverenza nagu joonisel näidatud.
A2
2 continenze.
B1
p käevangust 2 fiorettot, seguito, alustades v jalast.
B2
omaette ümber v õla -“- alustades p jalast.
2)
A1-A2
passo-passo-seguito, passo-passo-seguito (alustades v jalast)
B1
fioretto-fioretto-seguito – m pöördub üle v õla tagasi alguspunkti poole, n liigub kergelt vasakule võttes edasi; alustavad seda vastamisi, esimeste sammudega teevad väikese ringi ümber oma v õla ja seejärel liiguvad – naine diagonaalis publiku poole, mees diagonaalis tagaseina poole (st natuke nagu läheks v õlast mööda)
B2 fioretto-fioretto-seguito ümber p õla, lõpetades vastamisi.
3)
Mutantione della sonata in gagliarda
C1
3 põhisammuga v õlast mööda ja p õlast ümberpöörd;
C2
3 põhisammuga p õlast mööda, v õlast ümberpöörd;
D1
tehes 1/4 pööret vasakule (st parem külg partneri poole):
p kõrge samm nii, et v on õhus, v samm, cadenza;
3 lööki (pvp), v samm ette, p juurde, p samm taha, v juurde, v samm ette, cadenza. (tramp-tramp-tramp-samm-juurde-samm-juurde-samm-ja-cadenza).
D2 sama, aga vasak külg partneri poole ja teisest jalast.
4)
Mutatione della sonata
E1
4 fiorettoga p õlast mööda p käe plaksuga [tegime plaksu 2. fior. esimeses pooles], v jala seguito ümber v õla.
E2
sama p jalast alustades, v käe plaks, seguitoga ümber p õla.
5)
A1
m teeb v puntata; n.teeb v puntata
A2
m teeb p puntata; n teeb p puntata.
B1
2 kahe jala hüpet ja v seguito ümber v õla
B2
2 kahe jala hüpet ja p seguito ümber p õla.
6) Mutatione della sonata in gagliarda
m soolo
C1
jälle 1/4 pööret vasakule, nii et p külg partneri poole
v põhisammuga selles suunas edasi, v ripresa edasi, p ripresa tagasi (lõpetad näoga)
C2
sama, aga paremale poole ja vastupidiste jalgadega.
n soolo
D1-D2 nagu mehe soolo.
7) Mutatione della sonata
E1
2 fiorettot lähenedes, 4 lühikest continenza‘t – vasaku jala omaga p käe plaks, parema jala omaga v käe plaks.
E2
fioretto-fioretto-seguito-seguito ümber oma v õla veidi eemaldudes.
8)
A1-A2
3 seguitot p käevangust, viimane lõpeb põlvenõtkutusega; siis 1 seguito omaette ümber oma v õla.
B1
fioretto-fioretto-seguito ümber oma v õla;
B2
n fioretto-fioretto-seg. scorso kah ümber p õla, aga liigub selle käigus m kõrvale algsesse positsiooni; m fioretto-fioretto-seguito – liigub, nagu vaja, et n tema õigele käele jõuaks.
Riv.
Siin on üks päris hea muusikaline esitus ja nad ka tantsivad hästi, ainult et teist rekonstruktsiooni.