Giuseppe Ebreo bassadanza (Giuseppe oli võib-olla Guglielmo Ebreo sugulane, võib-olla isegi vend).

V jalast alustades: sempio, sempio, riverenza; pöördripesa (v).
Sama p jalast tagasi.

Riverenza (v) puudutades kätt, 3 viltust ripresat üksteisest eemale; pöörduvad üksteise poole [määrasime proovis selleks pöördumiseks p jala doppio, siis on kindel, et jääb õige jalg alla].

Lähenedes v jalast alustades ssd; riverenza (p); võtavad käest ja keerutavad p jalast alustades ssd [täisring];

r vasakule (“nii, et m jääb “alumisele” käele), ss-ga väike ring, r paremale;

Riverenza, 2 normaalset saltarellot (v-p);

1 väikesesse reveranssi maandumisega saltarello (samm-hop-alla), p sempio, v sempio, p poolpööret, v ripresa (lühike), p sempio, v sempio, p ripresa
(6-löögilised taktid semikooloniga eraldatult: samm-hop-alla; sempio-sempio; pööre, ripresa; sempio-sempio, pöördripresa);

v doppio hanereas [vasakule); aeglane poolpööre p jalale [ümber v õla]; v ripresa; p ripresa; v riverenza.

Nüüd uuesti, kumbki sellel uuel poolel, kuhu ta tantsu käigus sattus.

[Ema-tütre versioonis, milles ta meil praegu on, saab sellist draamat kütta: tütar läheb emal eest ära, ema keerab selja, loodab, et tütar tuleb järele. Tantsivad teise läbitantsu ära – ema läheb ise eest ära, loodab, et tütar tuleb ilusti järele, aga kui pöördub tagasi vaatama, siis on tütar selja keeranud.]

Oleme praegu tantsinud selle “Dindirindanya” versiooni järgi, rütmiline osa algab varsti pärast 55. sekundit, aga terve see klipp on tglt väga ilus. Kaks korda läbitantsimiseks küll lühike.

%d bloggers like this: