Domenico, 8 inimesele (paarid üksteise järel).

Originaaltekstis on ühes kohas muusika ja tantsu vahel vastuolu: meeste pikale bassadanza-rütmis jalutamisele eelneb ripresa ja riverenza, mis lähevad täpselt muusikasse. Naiste saltarellode eel on tekstis kirjas ainult ripresa, aga muusikat on täpselt samamoodi kaks mesurat nagu meestelgi, nii et panime ka sinna riverenza sisse.

A1-A3 – 12 pive.

B1-B2 iga mees jooskseb ümber oma naise, 4 pive.
B3-B4 iga naine samamoodi ümber oma mehe.

C mehed p jalaga riverenza, kõik paremale ripresa.

D1-D3 mehed vasakust jalast alustades sempio, sempio ja 11 doppii. Mu arust on kergem kuulata, millal muusikas kolm fraasi täis saab, kui ükshaaval neid doppiod loendada. Trajektoor: esimene mees läheb oma naise eest läbi ja edasi vinka-vonka naisterodu vahelt läbi, kuni jõuab naistest paremale poole ja liigub otse ette, paremale poole oma partnerit. Kõik teised mehed riburada järel.

E naised v riverenza, kõik vasakule ripresa

F naised ootavad ühe takti, siis p jalast alustades 9 saltarellot samamoodi meeste vahelt läbi.

G1 esimene paar 2 väikest ripresat lahku, teised vahelt 4 pivaga läbi.
G2 uus esimene paar sama, teised vahelt läbi.
G3 uus esimene sama, teised vahelt läbi.

Nüüd on viimane paar esimeseks saanud, tants algusest peale.

Sellist muusikat, nagu selleks rekonstruktsiooniks vaja, ei ole linkida: kõige parem “Pizocara”-salvestus, mis on Ferrara Ensemble’i oma, jätab naiste reveransinoodi välja.

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: