Domenico, 8 inimesele (paarid üksteise järel).

Originaaltekstis on ühes kohas muusika ja tantsu vahel vastuolu: meeste pikale bassadanza-rütmis jalutamisele eelneb ripresa ja riverenza, mis lähevad täpselt muusikasse. Naiste saltarellode eel on tekstis kirjas ainult ripresa, aga muusikat on täpselt samamoodi kaks mesurat nagu meestelgi, nii et panime ka sinna riverenza sisse.

A1-A3 – 12 pive.

B1-B2 iga mees jooskseb ümber oma naise, 4 pive.
B3-B4 iga naine samamoodi ümber oma mehe.

C mehed p jalaga riverenza, kõik paremale ripresa.

D1-D3 mehed vasakust jalast alustades sempio, sempio ja 11 doppii. Mu arust on kergem kuulata, millal muusikas kolm fraasi täis saab, kui ükshaaval neid doppiod loendada. Trajektoor: esimene mees läheb oma naise eest läbi ja edasi vinka-vonka naisterodu vahelt läbi, kuni jõuab naistest paremale poole ja liigub otse ette, paremale poole oma partnerit. Kõik teised mehed riburada järel.

E naised v riverenza, kõik vasakule ripresa

F naised ootavad ühe takti, siis p jalast alustades 9 saltarellot samamoodi meeste vahelt läbi.

G1 esimene paar 2 väikest ripresat lahku, teised vahelt 4 pivaga läbi.
G2 uus esimene paar sama, teised vahelt läbi.
G3 uus esimene sama, teised vahelt läbi.

Nüüd on viimane paar esimeseks saanud, tants algusest peale.

Sellist muusikat, nagu selleks rekonstruktsiooniks vaja, ei ole linkida: kõige parem “Pizocara”-salvestus, mis on Ferrara Ensemble’i oma, jätab naiste reveransinoodi välja.

Advertisements

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: