Vinjett

september 14, 2014

A.-l käis külas sõber, kellest ma hoian kerget distantsi, sest ma olen ta kohta kuulnud kuulujutte, et ta “teab Tõde”, ja ta ei ole enam sellises vanuses, et selle saaks ealise iseärasuse arvele kirjutada. Sedapuhku ma tegelikult päris distantsi ei hoidnud, õigemini ei pidanud selleks otsust langetama, sest mul oli lihtsalt linna peal asja.

Tulen tagasi, A. räägib, et sõber leiab, et ma olevat ikka väga hea naine, selline vähenõudlik.

Milles mu vähenõudlikkus siis avaldub? Miskipärast selles, et köök on hubaselt segamini.

“Pärast seda, kui ma olin kaks tundi nõusid pesnud,” lõpetas A. nördinult.

7 kommentaari to “Vinjett”

  1. lendav said

    Sul on vist liiga palju nõusid. Kaks tundi!

    Meeldib

  2. lendav said

    Aga seda “hea naise” juttu olen ma ka kuulnud. Mitu korda. Inimestelt, kellega olen 15 min tuttav. Kummalisel kombel vanad sõbrad seda ei räägi…

    Meeldib

  3. Kaur said

    Ehk on see A. väga aeglane? Aga ma ka suudaks kahe tunniga ära pesta KÕIK nõud, mis meil üldse on, veiniklaasid ehk jääks kuivatamata.

    Meeldib

  4. nodsu said

    Rääkisin A.le lugejate huvist, kuidas ja mis nõusid kaks tundi pesti.

    Ta möönis, et hea küll, võib-olla oli üks tund. Ja nõude hulgas oli kaks panni.

    Tõsi muidugi, et A. teeb kõike aeglaselt ja metoodiliselt ja hästi korralikult.

    Mis minu headusse puutub, siis ise olin vahepeal imestanud, miks segamini köök vähenõudlikku naist tähendab – et minu arust annab see pigem tunnistust mu laiskusest; aga et mine tea. Võib-olla väljendab laiskus ühtlasi ka vähenõudlikkust, nimelt et ega ma eriti tähele ei pane, mis keskkond ümber on, kuni päris jalgu ei jää.

    Aga omaenda postitust lugedes taipasin alternatiivset tõlgendust: hea, vähenõudlik naine, ei olegi kuri, kui mees KOGU aeg ei korista ja köök vahel segamini on.

    Meeldib

  5. Kaur said

    Ma õhtul lähen mõõdan, kaua võtab aega kahe panni pesemine.

    Meeldib

  6. nodsu said

    ootan huviga tulemusi, aga märgin ära, et kaks panni olid muude nõude hulgas, mitte ainsad nõud, mis pesemist tahtsid.

    meil on palju tube ja suure pinna peal saavad nõud arusaadavalt palju märkamatumalt kuhjuda kui väikese peal, nii et kui ühtäkki tuleb tung _igalt poolt_ nõud kokku korjata, võib päris hea hunniku saada, mis siis, et iga üksiku horisontaalpinna peal on kõigest üks tass, üks klaas ja üks taldrik.

    Meeldib

  7. k said

    inimene, kes kompulsiivselt koristab, kipub eeldama seda (ja muid asju) ka teistelt, seda ilmselt tähendas see nõudlikkuse-remark

    Meeldib

Lisa kommentaar