Reklaamiklubi: millised nõudmised on sul ulualusele?

mai 30, 2014

Vaatan seda Pärnu “luksusliku suvekorteri” või lihtsalt “luksuskorteri” pakkumist, mõtlen ja mõtlen ja ega ma muud välja ei mõtle, kui et nähtavasti peab pilt kujutama just seda luksuslikku suvekorterit.

A teab nüüd, pean ma selleks just Ekspressi tellima. Ma arvan, et ma oskan ise ka.

PS: juhuks, kui see reklaam peaks veebist kaduma, siis guugel vast nii ruttu ikka ei kao: nii et kindluse mõttes veel näiteid luksuslikest suvekorteritest, igale maitsele ja igal tasemel teostuses.

5 kommentaari to “Reklaamiklubi: millised nõudmised on sul ulualusele?”

  1. lendav said

    Pildil on luksusliku suvekorteri fassaad. Interjööri näeb siis, kui allapoole kerida. Peab siiski ütlema, et Sinu soovitatud lisanäited on palju uhkemad, mis sest, et interjööri pildid puuduvad.

  2. nodsu said

    ma nägin seda reklaami kõigepealt A. fb-lehel ja seal ei olnud midagi skrollida, ühemõtteline suvekorteripilt ja kõik.

  3. nodsu said

    a kuna ma vaatan klikkide järgi, et olen kõvasti Ekspressi reklaamikampaaniale reklaami teinud, siis teen ühele asjale veel: kui keegi pole tähele pannud, siis Tarplan pani oma majoneesile uued värvilisemad sildid, vt kodukalt. Vanasti oli neil selline hästi lakooniline, kollase ja pruuniga silt, kus oli ainult tekst, ilma pildita (praegusel kodukal on veel pehme pakendiga variant vana sildiga). Ma kahtlustan, et nad vahetasid kujundust. sest üks teine firma hakkas hiljuti nende omaga kahtlaselt sarnase sildiga majoneesi pakkuma, küllap nende hea kuulsuse najal liugu lasta soovides.

    ning ei, mul ei ole nendega mingit sehvti sees, lihtsalt see on minu arust kõige parem majonees ja ma mitte ei tahaks, et nad ostjate segaduse tõttu kliente kaotaks ja minu lemmikmajonees seetõttu müügilt ära kaoks.

  4. nodsu said

    vana kujundus, äkki keegi, kes nime järgi ei tea, tunneb selle järgi ära.

  5. nodsu said

    näh, Indigoaalane kiidab ka Tarplani oma.

Lisa kommentaar

