Väljavaade

märts 4, 2009

Jäin algul ootama, et oleks valge – aga millal siis ikka valge on, kui ma oma blogi kallal käin. See-eest selgus, et isegi praegu on mul väljavaade.

Väljavaade on laternavalgel roosakaks tõmmanud lumine kõrvaltänav. Paksult, paksult, sentimentaalselt lumine ja ma tänan õnne, et ma kuskil Riia või Narva maanteel ei ela, kus põhiline pinnakate on löga.

Vastas on paar madalat maja, mille hoovidesse näen vahel omaenda kassi hiilimas, aga üldse näeb siin päris palju kasse ja kuna lähemad tänavad on suuremalt jaolt sillutamata, siis autod siin sõita ei armasta, mis mõjub lemmikloomade ja laste elumusele hästi.

Aga vaade, jah, vaade – kõige selle üle kõrguvad juudi surnuaia puud. Praegu roosade Luunja virmaliste taustal, päeval valge või roheka taeva taustal (no on selles suunas enamasti valge või rohekas, kui ma vaatan). Ja vahel harva, kui ma valgeni tööd teen või imelikul kombel koguni hommikul üles tõusen, paistab minu udukardinatest läbi pimestav päevavalgus.

Vahel päeva ajal kiikan hoopis enda kõrvale, mitte üle monitori – praegu on seal väga lumine jasmiinipõõsas, suvel jasmiinidžungel; vahel harva ka kassi siluett ja eriti harva – kui ta tahab nii hirmsasti sisse saada, et lepib isegi arvutitoaga, kust ta kohe jälle ära tahab – tagajalgadel vastu akent peksva kassikese kõht ja nördinud nägu, kihvad irevil.

Aga praegu, kui ma väga hoolega ei vaata, paistab aknast peamiselt lambi peegeldus.

Meem tuli V.A.-lt, ma natuke mõtlen, kellele teda edasi saata.

P.S.- kuna taksid on viimasel ajal jutuks tulnud, mainin ära, et tänavake allapoole elab kah üks taks ja eile hammustas üks (teine?) taks A.-d jalast.

Lisa kommentaar

