Natuke ikka mõlemasooline (puhas spämm ehk isiksusetestid)

juuni 7, 2015

Leidsin ometi sellise meesteks ja naisteks liigitamise testi, mis vastab minu loogikale: kus ühe soo omaduste suur skoor ei vähenda teise oma, vaid tulemus on punkt kahe teljega pinnal. Mulle on alati tundunud, et mõni inimene on korraga mõlemast soost, mõni pole õieti kumbagi ja ainult osa on ühest või teisest soost. Igatahes testisin ennast ja sain umbes täpselt naise ja androgüüni vahele – naiseskoor 104, meheskoor 100 (mis on sellised keskmised tulemused, väga mehed-naised saaks 145 punkti). Mind ei hämmasta sugugi (hi-hi), et mõlemas punkte sain, ainult see on üllatav, et mõlemas nii vähe, ma oleks omast arust ikka palju isasem ja emasem veel. Selline tõsiteaduslik jutt täna siis. (Tantsisin täna jälle üle tüki aja meherollis, huvitav, kas see kallutas midagi kuhugi.)

23 kommentaari to “Natuke ikka mõlemasooline (puhas spämm ehk isiksusetestid)”

  1. Ma tegin ka. Mehelikkus 107, naiselikkus 110. Me oleme nii sarnased ikka =P

  2. kaur said

    m124 / n66. Kas tõesti on inimesi, kes ei võta masinaid lahti, et näha, kuidas need töötavad??? Või ei ole suurendusklaasiga eri materjalist asju põlema pannud… 🙂

  3. nodsu said

    Mul ei olnud suurendusklaasi (aga ma katsetasin lõkkes, kuidas eri sorti puuoksad põlevad, ja kodus ahjus, kuidas eri värvi paber annab eri värvi leeki ja mis juhtub, kui soola tulle satub) ja masinaid, mida oleks lubatud kokku panna-lahti võtta, ei olnud samuti käepärast; võimalik, et ma ei oleks sellega tegelikult tegelenud, sest ma ei teagi, kas mu käeline osavus on iseenesest kehvake või on mul lihtsalt näputöö vastu üliväike huvi, aga mul üldiselt ei kuku täpsust nõudvad nokitsemised hästi välja – ka kooli käsitöötundides venitasin vaevu-vaevu nelja välja ja sedagi suuresti tänu kokandusele, mis on veidi teistsuguse iseloomuga; õmblemine ja heegeldamine oli seevastu paras feil ja mulle tundub, et heaks õmblemiseks (sh rõiva konstrueerimine) on vaja samu omadusi, mis masinate kokkupanemiseks.

    Aga masinate tööpõhimõtted on muidugi põnevad; ma võtsin üle-eelmine kord, kui ma mälumängus midagi võitsin, auhinnaks “50 masinat, mis muutsid ajalugu” ja veetsin mootoritest lugemise järel õnnelikult aega internetis, kus sai mootorite tööpõhimõttest ka animatsioone vaadata.

    nii et mulle meeldib selliste asjadega pigem abstraktsel tasandil tegelda – nagu peaaegu kõige muugagi. küsimusele, kas ma eelistaks keraamika- või matemaatikatundi, tuli ofkoors vastuseks “matemaatika”.

  4. nodsu said

    a vbla on see nokitsemistahtmatus muidugi käsitöötundidest saadud kauakestev trauma. noh, et ettekujutus, et nii kui ma midagi oma kätega teen, lõpeb see halva hinde ja õpetaja põlgusega.

  5. Marca said

    Hmm, ma sain m92/n93 ehk siis alla keskmise mõlemat. Ei lind ega loom? Mina olen tõesti selline inimene, kes ei huvitu, kuidas asjad töötavad ega ole kunagi miskit suurendusklaasiga põlema pannud. Ei teagi, miks, sest muidu elu vastu ju ikka nagu huvi on. Või siis ikka vähem kui teistel? Keraamika ja matemaatika vahel valides vastasin ka neutraalne, sest ilmselt ei huvitaks mind sügavalt kumbki. Õudne mühakas olen.

  6. nodsu said

    100 peaks ikka üle keskmise olema, kui maksimum on 145. Iseasi, et kus nende arust mediaan asub.

  7. Marca said

    No seal selgituses ütleb, et Scores for each scale are set so that that the average score of everyone is 100 (with a standard deviation of 15).

  8. Hundi ulg said

    Ega see minu enda jaoks suur üllatus polnud, mida “briti teadlased” järeldasid mind testides. Seda, et olen s… mees – 114 ja väga vilets naine – 85.

  9. nodsu said

    aa, ok, siis on see 100 seal samas tähenduses nagu IQ 100.

    Mis tähendab, et Hundi ulg on ikka üle keskmise mees.

  10. tavainimene said

    M 75 / N 109

    Vähemalt sain ma teada, mis on mehelikkus (lemmikajaviide – lahingus tapetud vastase pea piigi otsa torkamine ja põlema süütamine) ja mis naiselikkus (liigud tantsiskleval sammul mõne sõbra poole, et kinkida talle sünnipäevaks omaheegeldatud veganmagustoidupokaalikaunistus).

  11. nodsu said

    aga huvitav, kumb kujutab endast suuremat pagasit – sest selle kohta oli kah küsimus – kas vaenlase pea või omaheegeldatud pokaalikaunistus?

  12. tavainimene said

    See kõik tuletas taas meelde, et jätkub taevanikisendav diskrimineerimine meie meediamaastikul – kus on meestekas.delfi.ee ja mees24.ee rubriikidega Militaaria, Krimi, Jaht ja kalapüük, Auto ja moto, Ehitus ja remont, Digi ja vidinad, Sport ning XXX?

  13. lendav said

    Meest 104 ja naist 103. Kes ma siis olen? Ise kahtlustasin enne testi täitma hakkamist, et olen aja jooksul naiselikumaks muutunud, aga see ei muuda fakti, et olen isegi tänapäeval põnevuse pärast võimeline luubiga midagi põlema panema. Mäletan, kuidas püüdsin isa lauariida serval luubi abil kirjutada. Ja segasin erinevaid aineid ning imestasin, miks mesi on raskem kui vesi ja ei segune, kui just ei segata… Näputööd armastan, alates kudumisest sellise mootorispordini, nagu puuskulptuuride saagimine. Ja matemaatika on küll põnev, aga pottsepatöö huvitavam veel. Hea, et tissid olemas on, muidu oleksin ikka täitsa segaduses 😀

  14. nodsu said

    väga väga naine ja lendav võivad nüüd mulle öelda “mul on suurem kui sul”.

    a mind hakkas see pottsepa- ja matemaatikakursuse asi nüüd lausa vaevama. ma ei mäleta enam, mispidi see küsimus sõnastatud oli, aga kumma soo teljele see küsimus jookseb? ja mispidi vastusega? kahe teljega ruumi loogikas see niipidi ei tohiks olla, et ühtpidi vastus annab meheliku ja teistpidi vastus naiseliku skoori, aga kumb ots seal küsimuses üldse skoori andis?

  15. lendav said

    Tegelt ma kirjutasin valesti. Mitte pottsepa (see on ahjuehitus), vaid tõenäoliselt keraamika. Aga pottsepatöö on ka põnev, olen isegi mõelnud seda õppida 🙂
    Keraamika läheb praktilise näputöö alla, matemaatika aga abstraktse mõtlemise radadele. Kumb naiselikum on, kes seda teab…?

  16. Kaur said

    Keraamika tulemus on kodutäis iluvidinaid või siis pidev sund oma kausse ja potsikuid sugulastele ära kinkida. Nipsasju mehed ei salli ja nende juurde tootmine on kuritegelik. Toidunõudega emotsionaalse sideme loomine (keraamika seda aga eeldab) on lihtsalt tobe. Raudselt naiselik.

  17. nodsu said

    samas mis see potikedraga mässamine nii teistmoodi on kui suvalise muu masinaga mässamine või puust mööbli ehitamine vms “teen ise peedist pesumasinale trumli, kuigi poepesumasin töötaks paremini”. onu Podger, eks ole.

    nendes testides, kus oskusi parema ja vasaku poolkera omadeks jagatakse, langevad sellised ruumilist mõtlemist nõudvad asjad nagu potitreimine parema poolkera teemade hulka, abstraktset mõtlemist nõudvad asjad nagu matemaatika jälle vasaku poolkera omade hulka. ja kui sinna lisandub meheliku-naiseliku mõtlemise teema, siis käib tavaliselt mingi juraajamine, et mehed mõtlevad parema, naised vasaku ajupoolkeraga.

  18. nodsu said

    tõsi, meil kodus käivad asjad nn right-left braini loogika järgi – A. teeb peagu kõike käelist ja nokitsemist nõudvat, ehitab riiuleid ja treib potte (või treis potte, kui tal see huvi oli), mina lahendaks parema meelega kõik probleemid abstraktse mõtlemise teel ja kui ei saa, teen näo, et probleemi ei ole olemas. või õigust öelda ega ma ei panegi oma ümbrust eriti tähele.

  19. k said

    loodusõnnetuse küsimus on kaks korda. Kas ma olen esimene, kes seda märkas?

  20. nodsu said

    ei ole esimene, ma ise märkasin ja neti peal nägin kedagi veel. aga ega ta ei olnud järsku teine teist pidi, à la üks kord ” sind ajavad loodusõnnetused elevile” ja teine kord “sind ei aja loodusõnnetused elevile”?

  21. nodsu said

    a kas sa seda tead, kes mulle jälle FBs lingib?

  22. k said

    mm, ma andsin siilide nussimise lingi eramessidžiga sõbrannale lugeda, vbl messidžites linkimine kajastub ka feedis

  23. Puhh said

    105/107. Mõtlesin minna kolmapäeval saviga mötserdama ja paluda, et keraamik mulle ühtlasi natuke relativistlikku gravitatsiooniteooria mõistmiseks vajalikku matti õpetaks, kui suudan aru saada.

Lisa kommentaar

