¿Qué he hecho yo para merecer esto?

september 27, 2012

Umbes samal ajal, kui ma endale palaviku hankisin, tõmbasin ka selja hirmsasti ära, mis hakkas korralikult vilja kandma siis, kui palavik möödas: ringi liikuda nagu juba jaksaks, aga liigutada õieti ei saa, köhimisest ja aevastamisest rääkimata (tähendab, köhida ja aevastada sai, aga ainult suure hädakisa saatel). Sellise seljaga pidi muidugi palju kodus paigal olema.

Nii sai ta terveks, aga suure paigalolemisega olid ristluud haigeks jäänud.

Läksin tegin eile mälumängu, tähendab, sain rohkem jalutada kui muidu, nii läks, hurraa, valu ristluudest minema ja valutama hakkas pea. Ikka nii, et võtaks parem otsast ära. Iivelduseni ja silmipimestavalt. Isegi kaaslaste usin loodusravi mitmesuguste jookide, supi ja käte vahel soojendamisega ei aidanud.

Jalutasin lõpuks koju, jalutamisega läks peavalu üle, kodus avastan, et valu on kolinud õlga.

Kõõlusin siis veel natuke üleval ja näed sa, valu läks õlast pähe tagasi. Iiveldus jne.

Mis tekitas õigustatud küsimuse, et kas nii saab ka olla, et miski ei valuta? Millega ma selle ära olen teeninud?

Aga mul oli veel meeles, mis ma viimati unes nägin, nii et vastus oli selge: eks ma olen igavene pervert. Siukestel peavadki kõik asjad valutama.

Unenägu oli selline: mõtlesin eesseisvale operatsioonile (see peaks ka ilmsi kunagi tulema) ja mõtlesin naljaviluks, et mis siis, kui mulle ei antagi õiget narkoosi, vaid hoopis mingit daterape-rohtu.

Ühtäkki oligi see juba juhtunud ja ma ärkasin orgial, kus oli palju eri värvi noori mehi ja huvitavat atribuutikat.

Kohe ilmus keegi mind sealt päästma, mispeale ma laususin nördinult ja miskipärast inglise keeles: “What do you think you’re doing? it’s first time in my life I’m having fun!”

***

Tglt oli üks siivsam unenägu ka, mis oli päris tore: oli selline planeet, mis ei olnudki õieti planeet, vaid kuu, õigemini ühe väga suure planeedi üsna suure kuu väiksem kuu. Kaaslase kaaslane, aga piisavalt suur, et planeediga võrdlust välja kannatada. Ta ei pöörelnud, oli kogu aeg ühe küljega selle kuu poole, mille ümber ta tiirles; oleks ta tiirelnud mõne tähe ümber, oleks see külg muidugi ära kõrbenud, aga kuna ta sai ainult peegeldunud kiirgust, siis oli see külg just mõnusasti soe. Ja nii oli sellest saanud kuurortplaneet, kliima umbes nagu Austraalia randadel, ainult et kogu aeg on päev. Pimedast poolest polnud suurt midagi teada, ega keegi seal ei käinud.

3 kommentaari to “¿Qué he hecho yo para merecer esto?”

  1. linkisin su posti. kuna automaatset bingback viidet ei tekkinud, lisasin ebaautomaatse.

  2. Morgie said

    Sul on issias. Kui see pähe lööb…

  3. […] et qué he hecho yo para merecer esto, ainult et mitte Almodóvari filmi või omaenda kunagise vingumispostituse mõttes, vaid […]

Lisa kommentaar

